רשימת פרסומים

רשימת פרסומים

הנאמן על ק. פסגות: 30 מיליון שקל נעלמו מהקופה של My Office

על פי הדוח שהוציא עו"ד שאול ברגרזון, השותפים מטילים את האחריות כל אחד על רעהו, ואילו שותף שלישי שנכנס לחברה במקום אחד מהם, הוא ככל הנראה איש קש • תוכנית הפרויקט הייתה להסב מבנה קיים באשדוד לחללי עבודה

בצל חשדות לגניבות ענק מונה עו"ד ברגרזון כנאמן זמני ליוזמת פרויקט My Office באשדוד

לאן נעלמו עשרות מיליוני שקלים מפרויקט My Office ומי היו אלה שהעלימו אותם? על רקע חשדות כבדים למעשי תרמית והיעלמות כספים, מינה שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, חגי ברנר את עו"ד שאול ברגרזון לנאמן זמני על חברת ק פסגות שיזמה את הפרויקט. בעלי החברה שמעון איזנברג טוען כלפי שותפו לשעבר, חזי חיים, כי הוא האחראי על היעלמות הכספים, ואילו מטעמו של חיים נ

עו"ד שאול ברגרזון מונה לנאמן זמני בפרוייקט המשרדים של פסגות ישראל באשדוד

על המינוי החליט  ביהמ"ש המחוזי בת"א, לאחר שהיזמת נקלעה לחדלות פירעון, ו-380 רוכשי משרדים בפרויקט חוששים ש-150 מיליון שקל ששילמו ירדו לטימיון. בנוסף, עשרות מיליוני שקלים נעלמו מחשבון הנאמנות של הפרויקט, ברקע לסכסוך בין השותפים בחברה. השופט: "התמונה המצטיירת קשה ביותר, של חברה חדלת פירעון שסיבכה מאות קונים"

עו"ד ברגרזון מונה למפרק של חברת פי גלילות ויפעל לפירוקה מרצון

האסיפה הכללית של חברת פי גלילות אישרה את ההחלטה על פירוקה מרצון של החברה, מינוי עו"ד שאול ברגרזון למפרק והשבת יותר מ-80 דונם הכלולים בתוכנית לבניית 12 אלף יחידות דיור ו-700 אלף מ"ר תעסוקה ומסחר, לניהול רשות מקרקעי ישראל (רמ"י).

משרדנו דורג בין עשרת משרדי הבוטיק המובילים בארץ

ביהמ”ש פסק כי מנכ”ל אינטרקולוני לשעבר הפר לכאורה אמונים

פירסום מתוך אתר כלכליסט

כעשור לאחר קריסת רשת בורגראנץ מגיעה הפשרה לסיומה

פירסום  מתוך גלובס 

חולמים על דירה בזול מכינוס נכסים? אלה המלכודות שכדאי להיזהר מהן

עו"ד ברגרזון בראיון ל TheMarker

שנה לאחר הקריסה מדו"ח שהגישו הנאמנים עו"ד ברגרזון ורו"ח קנה עולה - החברה שוקמה

פירסום מתוך עיתון גלובס

הרוכשים לא מכירים את הסכנות בקבוצות רכישה

עו"ד ברגרזון בראיון לעיתון גלובס 

הנאמן של אורתם סהר: "קריסת חברות קבלניות נוספות תביא להתייקרות הדירות"

בכנס באילת בו השתתפו בכירי ענף הנדלן עו"ד ברגרזון הציג את הנתונים העגומים שהותירה החברה אחריה ובהם מיליארד שקל חובות, 5,000 דירות שנמצאות בהליכי בנייה, 5,000 דירות בתקופת בדק, ובעצם דירות בשווי מיליארד וחצי שקל שלא הושלמו.

אורתם סהר תימכר לקבוצת אסייג-אלוני

על פי הסדר הרכישה שאישר ביהמ"ש, קבוצת אסייג-אלוני בראשות היזמים רענן אלוני וחנן אסייג, מתחייבת להעביר כ-150 מיליון שקל להסדר הנושים. השופט קבע כי צו ההקפאה ימשיך לחול על כלל הפרויקטים ועל הערבויות הבנקאיות במשך 20 יום וכי ככל שקבוצת אסייג-אלוני תהיה סבורה שאין לה עניין בפרויקטים מסוימים, היא תיידע את ביהמ"ש ואלו יוצאו מהקפאה.

"אורתם סהר יכולה לצאת מהמשבר. יש לה פוטנציאל אדיר"

שיחת הטלפון שהגיעה ממזכירת לשכתו של נשיא בית המשפט המחוזי, השופט איתן אורנשטיין, ב–26 באוקטובר הפתיעה את עו"ד שאול ברגרזון ורו"ח יזהר קנה. "לא היה לי מושג באיזו חברה מדובר", נזכר ברגרזון ברגע שבו סיפרו לו על מינויו לנאמן של חברת הבנייה הקורסת אורתם סהר. 

האם ניתן יהיה לברר את גובה היטל השבחה מבלי לשלמו?

האם ניתן יהיה לברר במשרדי הרשות המקומית על גובה היטלי ההשבחה הצפויים בנכסים מבלי להסתכן בתשלום עבור אותם היטלים? על שאלה זאת ידון בקרוב בית המשפט העליון במסגרת ערעור על החלטת בית המשפט המחוזי מרכז שאישר לחברה לנהוג כך.

נאמני אורתם סהר הגישו לביהמ"ש הצעת רכישה חדשה.

נאמני חברת אורתם סהר הציגו  הצעה חדשה ומעודכנת לרכישת החברה על ידי קבוצת אנשי עסקים המאחדת את חנן אסיאג, אמנון אמר ורענן אלוני, שהגיש לאחרונה הצעת רכש עצמאית וחבר כעת אל השניים.

המפרקים: "בקרוב נראה גל קריסות של כל אלה שהתביישו קודם"

רגע אחרי קריסת הענק הראשונה במשק כינס "כלכליסט" חמישה מפרקים בכירים לשמוע את תחזיותיהם לעתיד הקרוב. בעקבות אפריקה ישראל עלולים עוד גופים גדולים להתחיל לקרוס, הם מזהירים, מתריעים ממעורבות גוברת של השוק האפור במשק, ומודים שרוב הקפאות ההליכים נכשלות.

ביהמ"ש אישר לשלם שכר לעובדי אורתם סהר

נשיא ביהמ"ש המחוזי בתל-אביב, השופט איתן אורנשטיין, אישר את בקשת הנאמנים עו"ד ברגרזון ורו"ח קנה לתשלום המשכורות של העובדים.

עו"ד ברגרזון בראיון בעקבות קריסת החברות שבבעלות ענבל אור

כמו כל חברה שנכנסת למצב של פירוק, גם במקרה ענבל אור ישנה אפשרות שהרוכשים לא יראו עוד את כספם. מה הולך לקרות כרגע לרוכשי הדירות בפרויקטים ששיווקה יזמית הנדל"ן, מה יקרה לעובדי החברה שבבעלותה ומה תפקידו של המפרק? מומחים בתחום עונים.   

אורנשטיין: 5 ימים להכרעה בין 2 ההצעות לרכישת אורתם סהר

על פי נאמני אורתם סהר, עו"ד שאול ברגרזון ורו"ח יזהר קנה, המתווה הנכון הוא מציאת משקיע לחברה ומכירתה כעסק חי.

ביהמ"ש אישר לאורתם לחזור לבנות בת"א

בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר את בקשת נאמני חברת הבנייה להשלים את פרויקט אסותא וילג' בתל אביב שגיבשה קבוצת רכישה בעיר. לאחרונה אושרה גם בקשת החברה לחזור לעבודה על פרויקטים בחריש.

שאול ברגרזון, מפרק קוסט 365- מצוקת רשתות השיווק הרבות מקשה את קבלתן של הצעות רכישה טובות.

סניפי הרשת הקורסת בעפולה ובפתח תקווה לא מושכים רוכשים. המפרקים מבקשים מביהמ"ש למכור בינתיים את הציוד והמלאי בנפרד

“רשת קוסט 365 הגיעה לסוף דרכה”

בית המשפט המחוזי בלוד מינה מפרקים זמניים לחברת קוסט 365, והורה לסגור לאלתר את סניפי הרשת שבין כפר סבא לעפולה עד תפיסתם על ידי המפרקים. המפרקים הזמניים הם עורכי הדין יניב אינסל ושאול ברגרזון.

היזמיות חתמו על הסכם שיאפשר הקמת מגדל נוסף בקריניצי החדשה

החברות אשדר, צמח המרמן ואזורים חתמו על הסכם קומבינציה שיאפשר הקמת מגדל של 120 יחידות דיור (יח"ד) בנוסף ל-4 המגדלים שנבנים על ידם בפרויקט קריניצי החדשה ברמת גן. בעלי הקרקע הם פרטיים המיוצגים על ידי עו"ד שאול ברגרזון.

העליון שחרר שני בעלי חברת בנייה מאחריות אישית

בעוד הרגולטורים וביהמ"ש המחוזי מבקשים להרחיב את האחריות האישית של נושאי משרה, קיבל העליון ערעור של שני קבלנים שהוגש ע"י משרד ברגרזון ושחרר אותם מפיצוי על הבטחות שנתנו ללקוחותיהם באופן אישי. הנימוק: הבטחה שלא התממשה אינה דומה לתרמית או להטעיה מכוונת.

יותר ישראלים מבצעים עסקאות נדל"ן בנאמנות

מתי רוכשי דירה נורמטיביים מבקשים להתחבא מאחורי נאמן, עו"ד ברגרזון בראיון. 

איך תדע שהמעסיק בקשיים ומה זה אומר עלייך

עו"ד שאול ברגרזון, בראיון לידיעות אחרונות.    

תדיראן אמפא: מאחורי הקלעים של התרסקות החברה

"עבדנו שלושה ימים מסביב לשעון", אומר ברגרזון, "והגענו להסכם בין קריסטל, חברת רמ"מ ובין בעלי החברה הנוכחיים, ואם בית המשפט יאשר אותו - כל הצדדים יפעלו על פיו. מה שיפה בהסכם זה שחברת רמ"מ תיקח את רוב העובדים של תדיראן אמפא ותמשיך לספק את השירות".

ההסדר בבורגר ראנץ': השופט עמית ביטל את החלטת אגמון-גונן

שופט העליון, יצחק עמית, החליט לקבל את בקשת רשות הערעור בעניינם של המנהלים המיוחדים וכונס הנכסים של חברת בורגר ראנץ', עו"ד שאול ברגרזון, רו"ח אליעזר שפלר ועו"ד שלמה נס, ולבטל את התשתית העובדתית שעליה ביססה שופטת המחוזי בת"א, מיכל אגמון-גונן, את החלטתה לדחות את הסדר הנושים השני שהציעו השלושה.

מפרקי קוסט 365 סגרו את שני סניפי הרשת ופיטרו את 100 עובדיה

בצל קריסתה המהדהדת של רשת הקמעונאות מגה, סיימה את חייה בימים האחרונים רשת קוסט 365, שבשיאה הפעילה 4 סניפים. צמד המפרקים הזמניים שמונו בתחילת השבוע, עורכי הדין שאול ברגרזון ויניב אינסל, סגרו את שני הסניפים הפעילים של הרשת - בכפר-סבא ובעפולה - והפסיקו את העסקת עובדי הרשת, שמספרם עומד על כ-100.

פס"ד: העירייה לא חייבת לבנות חניון ציבורי גם אם גבתה כופר חניה

ניצחון לעיריית תל-אביב: בית המשפט המחוזי בתל-אביב קבע כי תשלום "כופר חניה" שעיריית תל-אביב גובה מבעלי מגרשים בעיר כתנאי לקבלת היתר בנייה הוא חוקי - גם אם לא הקימה בכספים אלה חניונים ציבוריים, את העירייה ייצגו  עורכי הדין ניר בראונשטיין וקרן ברגרזון-רם. 

איך להיהפך לזכיינים ולצמצם את הסיכון

עו"ד ברגרזון בראיון לכלכליסט 

החלטה תקדימית- פטור ממס שבח גם אם הדירה נמסרת לבנק.

בית המשפט העליון אישר לכונס נכסים מטעם בנק מזרחי טפחות לחתום על בקשה לפטור ממס שבח לדירה, לאחר שבעל הדירה סירב. בהחלטה צוין כי הפטור הוא אמנם אישי, אך סירוב בעל הדירה נבע מחוסר תום לב.

מעורר תמיהה: כך נראה החוזה של קבוצת הרכישה הזו

סוגיית החלוקה של שטחים בבניין משותף בקרב חברי קבוצת רכישה כבר הגיעה לבית המשפט. זה קרה בקבוצת רכישה בשכונת כוכב הצפון בת"א, שחבריה הגישו באמצעות עו"ד שאול ברגרזון תביעה נגד עידו חג'ג', שאירגן קבוצת רכישה לרכישת מגרש ברחוב מאיר יערי בשכונה. חברי הקבוצה טענו כי חג'ג' הצמיד לדירתו שטחים שהיו שייכים לכל חברי הקבוצה, וכי יש לפצ

עובד בחברה קורסת? הקדם תרופה למכה

עו"ד ברגרזון בראיון לידיעות אחרונות. 

העליון: כונס רשאי לחייב בעל נכס לנצל פטור אישי ממס שבח

ביהמ"ש העליון אישר פסק דין של ביהמ"ש המחוזי ובימ"ש השלום, לפיו כונס נכסים מטעם בנק רשאי לחתום על בקשה לפטור ממס שבח לגבי דירה של חייב.

עו"ד שרגא בירן תובע 5 דירות ממיזם בית מפא"י

עו"ד שרגא בירן הגיש באחרונה בקשת רשות ערעור לביהמ"ש העליון, בטענה כי מגיעות לו 5 דירות במיזם שאפריקה ישראל עומדת להקים בירושלים, לאחר שביהמ"ש אישר את מכירת הקרקע לאפריקה ישראל, וקיבל את הטענות של. עוה"ד ברגרזון וגרין כי על המגרש קיימת משכנתא לטובת חברת שיכון ובינוי,  וכי היא הנושה המובטח.

עבדתם בחברה שהתפרקה? לא הכל אבוד

עו"ד ברגרזון בראיון לידיעות אחרונות. 

עיריית תל-אביב מערערת לעליון על היטל השבחה

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל-אביב הגישה לאחרונה ערעור לבית המשפט העליון על פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שביטל תשלום היטל השבחה בסך 1.5 מיליון שקל אותו דרשה בגין תוספת בנייה של כ-550 מ"ר למגדל היוקרה בארי נהרדע.

האם כדאי לרכוש דירה להשקעה או שזה דווקא הזמן למכור

עו"ד ברגרזון בראיון לTheMarke

הכללית: רמ"י מתנערת מתשלום 170 מ' ש' לפינוי הרצפלד

האם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) מתנערת מההסכם שהושג בינה לבין שירותי בריאות כללית ומשרדי האוצר והבריאות? בעתירה שהגישה לאחרונה הכללית באמצעות עו"ד שאול ברגרזון, נטען כי רמ"י התחייבה לשאת בעלויות העברת בית החולים הגריאטרי הרצפלד מגדרה לרחובות, המסתכמות לטענת הכללית ב-170 מיליון שקל, ואולם הרשות מתחמקת ממילוי התחייבותה. 

עו"ד שאול ברגרזון, מונה לכונס של נילי נדל"ן לבקשת מזרחי טפחות

ברגרזון, שמונה לתפקיד לבקשת בנק מזרחי טפחות, על רקע חוב עצום של 183 מיליון שקל שחייבת החברה לבנק, נדרש לטפל במסגרת תפקידו במכירת הקרקע בשכונה שעליה אמור היה אפל להקים שכונת מגדלים ענקית.

סניפים של בורגראנץ' נפתחו - הלקוחות זורמים

תוכנית ההפעלה הזמנית יצאה לדרך והסניף במרכז עזריאלי הוצף קונים. 

קרקע לבניית 19 קוטג'ים בנוה-עוז פתח-תקווה מוצעת למכירה בכ-35 מיליון שקל

קרקע לבניית 19 קוטג'ים בשכונת נוה-עוז החדשה בפתח תקווה מוצעת למכירה בכ-35 מיליון שקל. עו"ד שאול ברגרזון, המייצג את חברת ברען שמחזיקה בקרקעות חקלאיות בשטח 10 דונם בשכונה, מציע למכירה גם מגרשים המיועדים לבניית 19 קוטג'ים, רובם בבעלות פרטית.

אחרי שנים של הסכמה שקטה החליטה עיריית ת"א כי מגורים בלופטים אינם לרוחה - והפכה את הדיירים למפרי חוק

 כתבי אישום נגד הדיירים, ואיומים בקנסות עתק ובעונשי מאסר

איך תדע שהמעסיק בקשיים ומה זה אומר לגבייך

עו"ד ברגרזון בראיון לYNET

עשינו תמ"א 38 - ושווי הדירה עלה ב-35%

אתם בעלים של דירה ישנה? הליך תמ"א 38 הוא הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם שיחות עם דיירים ועם שורת אנשי מקצוע

ITS של מאיר שמיר והאחים שושן לפירוק בגלל חוב לעובדים

חברת התקשורת פור גרופ שבבעלות אלי שושן, משה שושן, גד סלוק ודב סלוק (25% כל אחד) והחברה־הבת שלה ITS, שבבעלות האחים שושן ומבטח שמיר (16.7%), נכנסו בשבוע שעבר להליכי פירוק.